Breaking News

Gaya Hidup Digital

PENYELESAIAN ADUAN PENGGUNA OLEH CFM CATAT PENINGKATAN BAGI TAHUN 2017 – ADUAN BIL & CAJ PALING TINGGI, MASALAH KUALITI LIPUTAN MENINGKAT

CYBERJAYA, 8 MAC 2018 – Forum Pengguna Komunikasi dan Multimedia Malaysia (CFM) menerima aduan daripada pengguna di seluruh Malaysia mengenai masalah perkhidmatan komunikasi dan multimedia sebanyak 4,746 aduan bagi tahun 2017. Daripada jumlah keseluruhan aduan tersebut, CFM berjaya menyelesaikan 86% aduan dalam tempoh kurang daripada 15 hari yang merekodkan peningkatan …

Selanjutnya »

Jenis Aduan

Meja Bantuan/Testimoni

Kenyataan Media

PENYELESAIAN ADUAN PENGGUNA OLEH CFM CATAT PENINGKATAN BAGI TAHUN 2017 – ADUAN BIL & CAJ PALING TINGGI, MASALAH KUALITI LIPUTAN MENINGKAT

CYBERJAYA, 8 MAC 2018 – Forum Pengguna Komunikasi dan Multimedia Malaysia (CFM) menerima aduan daripada pengguna di seluruh Malaysia mengenai masalah perkhidmatan komunikasi dan multimedia sebanyak 4,746 aduan bagi tahun 2017. Daripada jumlah keseluruhan aduan tersebut, CFM berjaya menyelesaikan 86% aduan dalam tempoh kurang daripada 15 hari yang merekodkan peningkatan …

Selanjutnya »