Home / Isu Pengguna / Meja Bantuan/Testimoni / INFO : TEMPOH PENANGGUHAN (GRACE PERIOD) SAH KREDIT PRA BAYAR

INFO : TEMPOH PENANGGUHAN (GRACE PERIOD) SAH KREDIT PRA BAYAR

“Anda tahu apa yang akan berlaku kepada talian prabayar anda jika anda terlupa untuk membuat tambah nilai?

Jangan risau! Kami ada penjelasannya.. Setiap penyedia perkhidmatan di Malaysia mempunyai “Tempoh Penangguhan” tertentu untuk memberikan masa kepada anda membuat tambah nilai sebelum akaun anda ditamatkan.”

Berikut adalah maklumat mengenai tempoh penangguhan bagi setiap Telco di Malaysia.

BUAT TAMBAH NILAI AKAUN ANDA SEBELUM TERLAMBAT!

XOX : http://corporate.xox.com.my/support/terms-and-conditions/

Tune Talk : http://www.tunetalk.com/my/en/ancillary/tnc/service-subscription

Celcom : https://www.xpax.com.my/xpax-tnc

Maxis : https://www.hotlink.com.my/en/tnc/plan-services/hotlink-fast-plan.html

Altel : http://www.altel.my/terms-conditions/prepaid-service-terms/

REDONEhttps://www.redone.com.my/redoneprepaid

Yeshttps://www.yes.my/tnc/products-services-tnc#Y4GLTEP.

Mcallshttps://mcalls.asia/terms

SpeakOUThttp://www.speakout.asia/guide

Umobile : https://www.u.com.my/tnc/224

https://www.u.com.my/tnc/194

Digi : http://new.digi.com.my/Page/tnc/default/tnc_prepaid_plans

Unifi Mobilehttps://unifi.com.my/mobile/bebas/tnc.html

* * *

Share this post if you liked it and follow us on FacebookTwitter, and Instagram to stay up to date with the latest tips on Communications & Multimedia.

~consumerinfo.my :: another website by Communications & Multimedia Consumer Forum of Malaysia (CFM)~ 

Cadangan Artikel

KISAH BENAR – PERTIKAIAN BIL – DATA MUDAH ALIH

Senario i: Saya baru menyedari yang kredit prabayar saya telah ditolak oleh penyedia perkhidmatan sejak setahun …

CARA MENGESAN REKOD PENGGUNAAN DATA & LOG PANGGILAN / SMS

Dapatkan tip-tip untuk mengesan rekod penggunaan data, log panggilan/sms melalui android atau iOS di sini! #GetSmarterWithConsumerinfo | CFM

Ingin Komen?