Breaking News

Jenis Aduan

MENGAPA INTERNET DI RUMAH SAYA PERLAHAN?

Pasti anda pernah menghadapi masalah ini beberapa kali dan menjadi sangat kecewa setiap kali ia terjadi, terutama apabila telah membuat aduan kepada penyedia perkhidmatan tetapi tiada apa-apa perubahan berlaku. SHOUT! ingin berkongsi dengan anda beberapa peranti baharu yang mungkin akan membantu menambah baik kelajuan internet di rumah anda tanpa gangguan daripada pihak …

Selanjutnya »

Meja Bantuan/Testimoni

Pertikaian Bil

Jabatan Aduan CFM menangani salah satu masalah yang sering dihadapi oleh pengguna iaitu –:: Pertikaian Bil S : Saya telah kehilangan telefon bimbit dan telah menelefon syarikat telekomunikasi (Telco) untuk menyekat talian saya. Saya juga telah meminta untuk bertukar kepada Telco lain. Telco yang asal telah memaklumkan bahawa nombor telefon …

Selanjutnya »

LIPUTAN PERKHIDMATAN YANG TIDAK MEMUASKAN

Jabatan Aduan CFM membantu menangani salah satu masalah yang paling mengganggu pengguna di Malaysia iaitu: Liputan Perkhidmatan yang tidak memuaskan. S : Saya mengalami liputan rangkaian yang teruk sejak enam bulan yang lalu dan ini satu perkara yang serius. Panggilan masuk atau keluar tidak dapat dibuat dan SMS juga tidak …

Selanjutnya »