Jenis Aduan

JENIS ADUAN

“Apakah jenis-jenis aduan yang boleh saya laporkan?” ADUAN BERKENAAN PERKHIDMATAN KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA, SEPERTI: Bil Pertelingkahan mengenai Bil, Kesilapan Bil, Bil Lambat, Ketiadaan Bil, Caj Berlebihan, Kelewatan dalam Pembayaran Balik. Kualiti Perkhidmatan Panggilan Terputus, PanggilanDisekat,TiadaLiputan, Liputan Lemah, Kelajuan Internet yang Perlahan, Kelewatan Pengaktifan Perkhidmatan, Kelewatan Memulihkan Perkhidmatan. SMS Komplot Penipuan, …

Selanjutnya »

PENDAFTARAN PALSU

“Semasa proses pendaftaran, pelanggan perlu mengisi maklumat mandatory seperti nama dan nombor kad pengenalan. Pengguna perlu pergi ke pusat khidmat pelanggan penyedia perkhidmatan masing-masing, penjual atau ejen berdaftar dan membawa bersama kad pengenalan atau passport bagi tujuan pengesahan.”  SETIAP telefon mudah alih memerlukan kad SIM untuk membuat panggilan, menghantar teks …

Selanjutnya »

Meja Bantuan/Testimoni